voor vertrek - Reisverslag uit Lichtenvoorde, Nederland van Matthieu Detta - WaarBenJij.nu voor vertrek - Reisverslag uit Lichtenvoorde, Nederland van Matthieu Detta - WaarBenJij.nu

voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Matthieu

23 April 2014 | Nederland, Lichtenvoorde

Inmiddels 35dagen voor vertrek en ook gelijk mijn laatste schooldag van dit jaar. Een herkansing van TOPO maken en dan zijn we alweer klaar...

Ondanks dat ik nog 35 dagen moet wachten voor mijn vlucht vertrekt en de rest al is vertrokken of morgen vertrekt wens ik iedereen alvast een goede vlucht/reis en alvast heel veel plezier.

In de tijd dat ik nog een Nederland ben ga ik nog genoeg leuke dingen doen maar toch het idee dat de rest al Frankrijk zit en ik niet knaagt toch wel aan me. Maarjaa het aftellen is begonnen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lichtenvoorde

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 April 2014

voor vertrek
Matthieu

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 503
Totaal aantal bezoekers 1181

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: